Zakres obowiązków:
• przyjęcie klienta do serwisu blacharsko-lakierniczego,
• utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami fizycznymi, firmami i klientami flotowym,
• współpraca z doradcami blacharsko-lakierniczymi oraz z blacharzami i lakiernikami,
• współpraca z likwidatorami szkód- wykonującymi kalkulację oraz z firmami ubezpieczeniowymi, leasingami (właścicielami pojazdu),
• prowadzenie zleceń serwisowych, fakturowanie,
• przyjęcie i wydanie samochodu z serwisu,
• wydawanie i przyjmowanie samochodów zastępczych,
• rozliczanie szkód i płatności z ubezpieczalni.
Nasze wymagania:
• znajomość zagadnień związanych z procesem likwidacji szkód, doświadczenie,
• obsługa platform komunikacji szkodowych oraz programów do wykonywania kosztorysów (DAT, Eurotax, Audatex),
• znajomość budowy pojazdów i technologii napraw blacharsko-lakierniczych,
• punktualność, umiejętność organizacji pracy,
• samodzielność, dyspozycyjność,
• komunikatywność z klientami i współpracownikami,
• czynne prawo jazdy kat. B,
• chęć rozwinięcia swoich kwalifikacji wg standardów Toyoty
• umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• niezbędne narzędzia pracy,
• regularne szkolenia,
• pełną wyzwań pracę w autoryzowanym salonie Toyota Mikołajczak Poznań Ławica,
• stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie,
• bardzo dobre warunki pracy,
• pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej oraz możliwość rozwoju w ramach struktury spółki Toyocar sp. z o.o. sp. k.
Ważne:
- Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”