Zakres Obowiązków:
• raportowanie,
• kontrola realizacji założonych celów ilościowych oraz jakościowych,
• koordynowanie i organizacja pracy na hali serwisowej marki Toyota i Lexus,
• kontrolowanie jakości wykonywanych napraw,
• wymiana informacji pomiędzy warsztatem, a biurem obsługi Klienta,
• nadzór nad terminowością i jakością wykonywanych napraw,
• kontrola i nadzór nad stanem urządzeń ogólnego użytku oraz narzędzi,
• motywowanie pracowników.
Nasze wymagania:
• wykształcenie najlepiej kierunkowe,
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
• doświadczenie w branży samochodowej;
• wysoka kultura osobista,
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętności organizacyjne,
• prawo jazdy kat. B,
• uprzejmość, uczynność,
• dokładność, sumienność, samodzielność, szybkość w działaniu.
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• niezbędne narzędzia pracy,
• regularne szkolenia,
• przyjazną atmosferę,
• stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie,
• pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej,
• możliwość rozwoju w ramach struktury spółki Toyocar sp. z o.o. sp. k.
Ważne:
- Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”