Zakres obowiązków:
• sprzedaż części i akcesoriów oraz kompleksowa obsługa Klientów,
• obsługa serwisu mechanicznego w zakresie doboru części pod zlecenia,
• realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
• raportowanie,
• profesjonalne i zgodne z wizerunkiem marki nawiązywanie kontaktu i obsługa klientów oraz osób zainteresowanych stosując proaktywne podejście,
• współpraca z pracownikami warsztatu, Działem rozliczeń gwarancyjnych, Działem sprzedaży oraz Działem części i akcesoriów,
• monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania indywidualnych celów,
• kontrolowanie zleceń warsztatowych,
• kontrola ilościowa i jakościowa stanu magazynowego,
• bieżące utrzymywanie stanów optymalnych magazynu,
• przyjęcia i wydawanie towarów wraz z odpowiednimi dokumentami (gospodarka magazynowa).
Nasze wymagania:
• doświadczenie w branży samochodowej,
• podstawowa znajomość budowy pojazdów,
• wysoka kultura osobista,
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętności organizacyjne,
• czynne prawo jazdy kat. B,
• uprzejmość, uczynność,
• dokładność, sumienność, samodzielność, szybkość w działaniu.
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• niezbędne narzędzia pracy,
• regularne szkolenia,
• pełną wyzwań pracę w autoryzowanym salonie Toyota Mikołajczak Poznań Ławica,
• przyjazną atmosferę,
• stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie,
• pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej oraz możliwość rozwoju w ramach struktury spółki Toyocar sp. z o.o. sp. k.
Ważne:
- Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”