Zakres obowiązków:
• ewidencja i kontrola dokumentów zakupu i sprzedaży
• rozliczanie obrotu pieniężnego, fiskalizacja
• księgowanie zakupu towarów handlowych, kosztowych i sprzedaży
• nadzór i kontrola obiegu dokumentów w Poznaniu
• przekazywanie na bieżąco dokumentów i informacji do siedziby firmy
• rozliczanie usług wewnętrznych
• rozliczanie polis ubezpieczeniowych aut firmowych
Nasze wymagania:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
• znajomość przepisów prawa podatkowego i bilansowego adekwatnie do zajmowanego stanowiska
• wysoka kultura osobista,
• pogodne i dynamiczne usposobienie,
• chęć do podejmowania nowych zadań,
• odpowiedzialność,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• prawo jazdy kat.B,
• obsługa urządzeń biurowych
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• niezbędne narzędzia pracy,
• regularne szkolenia,
• pełną wyzwań pracę w autoryzowanym salonie Toyota & Lexus Mikołajczak Poznań Ławica,
• przyjazną atmosferę,
• stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie,
• pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej oraz możliwość rozwoju w ramach struktury spółki Toyocar sp. z o.o. sp. k.
Ważne:
- Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”