Zakres obowiązków:
• ewidencja i kontrola dokumentów zakupu i sprzedaży,
• księgowanie sprzedaży, zakupów, obrotu pieniężnego,
• rozliczanie szkód komunikacyjnych,
• obsługa księgowo-podatkowa najmu,
• naliczanie i kontrola rozliczeń międzyokresowych,
• sporządzanie sprawozdań finansowych,
• rozliczanie podatku vat,
• podstawowe zagadnienia związanie z raportowaniem danych dot. ochrony środowiska.
Nasze oczekiwania:
• wykształcenie wyższe ekonomiczne,
• minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – praca w pełnej księgowości,
• dobra znajomość obsługi MS Office (m.in.Excel),
• prawo jazdy kategorii B,
• znajomość aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości i podatków.
Oferujemy:
• pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
• atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• możliwość rozwoju zawodowego.
Ważne:
- Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”