Pracownik Call Center

Toyota Kalisz

Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pracę pełną wyzwań!

Umowa o pracę

Pakiet szkoleń

Atrakcyjne wynagrodzenie

Możliwości rozwoju

Sprawdź nasze social media

Zakres obowiązków:

• Telefoniczny kontakt z Klientami Dealera zgodnie ze standardami firmy,
• obsługa korespondencji elektronicznej (mail, chat),
• rezerwacja i potwierdzanie wizyt serwisowych,
• kontakt z Klientami po obsłudze serwisowej – badanie satysfakcji Klienta,
• telefoniczna obsługa kampanii serwisowych,
• obsługa leadów handlowych, umawianie spotkań handlowych,
• praca z systemami CRM Dealera,
• realizacja założonych wskaźników,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz utrzymanie dobrych relacji z Klientami.

Nasze wymagania:

• Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta (mile widziane),
• otwartość oraz swoboda w rozmowie telefonicznej,
• komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientem,
• zaangażowanie oraz chęć ciągłego rozwijania się,
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność sprzedaży dodatkowych produktów oraz usług,
• dobra organizacja czasu pracy,
• znajomość programów komputerowych,
• umiejętność szukania rozwiązań podczas sytuacji konfliktowych.

Oferujemy:

• pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
• stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie,
• przyjazną atmosferę pracy,
• umowę o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego,
pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej oraz możliwość rozwoju w ramach struktury spółki Toyocar sp. z o.o. sp. k.

Ważne:

1. Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”

Prześlij swoje CV

Wypełnij poniższy formularz, żeby aplikować na to stanowisko.