Doradca ds. Obsługi Klienta- pracownik Recepcji Toyoty

Toyota Leszno

Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pracę pełną wyzwań!

Umowa o pracę

Pakiet szkoleń

Atrakcyjne wynagrodzenie

Możliwości rozwoju

Sprawdź nasze social media

Zakres obowiązków:

• obsługa działań administracyjnych firmy,
• zakup i gospodarowanie materiałami biurowymi,
• obsługa kasy fiskalnej, wystawianie dokumentów kasowych,
• bieżąca obsługa recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa połączeń telefonicznych,
• dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze,
• przygotowanie korespondencji, pism firmowych, podstawowych analiz i zestawień (Word, Excel),
• wsparcie działu handlowego oraz serwisu w zakresie przygotowywania dokumentacji,
• współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług.

Nasze wymagania:

• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
• wysoka kultura osobista,
• pogodne i dynamiczne usposobienie,
• chęć do podejmowania nowych zadań,
• odpowiedzialność,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• prawo jazdy kat.B,
• obsługa urządzeń biurowych.

Oferujemy:

• umowę o pracę,
• niezbędne narzędzia pracy,
• regularne szkolenia,
• pełną wyzwań pracę w autoryzowanym salonie Toyota Mikołajczak Leszno
• przyjazną atmosferę,
• stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie,
• pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej oraz możliwość rozwoju w ramach struktury spółki Toyocar sp. z o.o. sp. k.

Ważne:
  1. Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”

Prześlij swoje CV

Wypełnij poniższy formularz, żeby aplikować na to stanowisko.