Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• prowadzenie firmowych kanałów Social Media – Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn,
• planowanie i publikowanie treści zgodnych ze strategią marki i kreujących jej pozytywny wizerunek,
• tworzenie prostych grafik i filmów pod social media,
• analiza konkurencji i trendów w branży oraz proponowanie alternatywnych działań,
• budowanie wizerunku marek w Internecie,
• udział w organizacji eventów branżowych,
• współpraca z działem sprzedaży w tworzeniu kampanii i planowaniu aktywności marketingowych.
Oczekujemy od Ciebie:
• znajomości najnowszych trendów w zakresie marketingu, social media i komunikacji,
• dobrej organizacji pracy, samodzielności oraz dbania o szczegóły w wykonywanej pracy,
• nastawienia na realizację celu,
• rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
• kreatywności, sumienności i zaangażowania,
• prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
• formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb,
• stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• niezbędne narzędzia pracy,
• atrakcyjną i pełną wyzwań pracę w młodym i ambitnym zespole,
• miłą i przyjazną atmosferę,
• ciekawe możliwości rozwoju w ramach struktury Toyota Mikołajczak.
Ważne:
- Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”