Zakres obowiązków:
• sporządzanie dokumentacji kadrowej,
• prowadzenie akt osobowych,
• ewidencja i rozliczanie czasu pracy,
• rozliczanie wyjazdów służbowych,
• obsługa pracowników młodocianych i studentów dualnych,
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
• organizacja staży i praktyk zawodowych,
• obsługa ubezpieczenia grupowego, pakietów sportowych i opieki zdrowotnej,
• obsługa funduszu socjalnego,
• korespondencja z organami i instytucjami publicznymi,
• przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby firmy,
• organizacja i zarządzanie ścieżką kariery pracowników,
• współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
• wykształcenie kierunkowe,
• otwartości na automatyzację procesów,
• minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym – samodzielnym stanowisku – praca w pełnej księgowości,
• dobra znajomość obsługi MS Office (m.in.Excel),
• bardzo dobra znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa pracy, zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku, dochodowego od osób fizycznych,
• systematyczności i sumienności w pracy.
Oferujemy:
• pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
• atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• atmosferę życzliwości i współpracy.
Ważne:
- Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”