Zakres obowiązków:
• obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży akcesoriów oraz części,
• utrzymywanie mailowego i telefonicznego kontaktu z klientami,
• wysyłanie zapytań o części zamienne,
• przygotowywanie ofert handlowych z informacją o dostępności części,
• monitorowanie stanów magazynowych i sprzedaż towarów zalegających na stanie,
• kontrola zamówień,
• monitorowanie rynku i działań konkurencji.
Nasze wymagania:
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
• komunikatywności oraz umiejętności budowania pozytywnych relacji,
• sprawne poruszanie się w systemach informatycznych,
• umiejętność pracy w zespole,
• prawo jazdy kat. B,
• dokładność, sumienność, samodzielność, szybkość w działaniu.
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• niezbędne narzędzia pracy,
• regularne szkolenia,
• pełną wyzwań pracę w autoryzowanym salonie Toyota Mikołajczak Poznań Ławica,
• przyjazną atmosferę,
• stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie,
• pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej oraz możliwość rozwoju w ramach struktury spółki Toyocar sp. z o.o. sp. k.
Ważne:
- Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”