Kogo szukamy?
Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za kontakt z Klientami firmy po wykonanych usługach serwisowych oraz sprzedażowych.
Twoim głównym zadaniem będzie przeprowadzanie krótkich ankiet telefonicznych, mających na celu ocenę poziomu satysfakcji Klientów i zebranie opinii, które pomogą nam jeszcze lepiej dopasować nasze działania do ich potrzeb.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej nasz zespół przekaże Ci wszystkie szczegóły dotyczące naszych wiodących w firmie świadczeń i możliwości rozwoju kariery.
Oto kilka najważniejszych informacji:
Oferujemy:
• Pracę w renomowanej marce motoryzacyjnej
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00
• Szkolenie wprowadzające i wsparcie
• Przyjazną atmosferę oraz stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
• Realny wpływ na poprawę jakości obsługi Klientów firmy
• Stałe wynagrodzenie w wysokości minimalnej krajowej
Co będziesz robić?
• Kontaktować się telefonicznie z Klientami po wizycie w serwisie lub salonie
• Przeprowadzać krótkie ankiety satysfakcji według ustalonego scenariusza
• Wprowadzać zebrane dane do systemu
• Raportować wyniki i przekazywać uwagi Klientów do odpowiednich działów
• Dbać o pozytywny wizerunek marki Toyota w każdym kontakcie z Klientem
Co jest dla nas ważne?
• Komunikatywność i wysoka kultura osobista
• Łatwość w nawiązywaniu rozmowy i pozytywne nastawienie do ludzi
• Dobra dykcja i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta lub badaniach ankietowych
Mile widziane:
• Oświadczenie o niepełnosprawności
Ważne:
- Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”
Przyjdź, poznaj nas i sprawdź czy praca w TOYOTA Mikołajczak jest miejscem dla Ciebie 🙂